gimptuj

Quoted post

privid

#33 Zadeva

2012-12-24 16:12

Problem je v trendu.

Kitajsko je popolnoma nesmiselno dati v ekvacijo, ker tam vlada zelo drugačna mentaliteta, na katero še danes vpliva budistična in konfucionistična misel. Kitajci so uspešni predvsem zato, ker so zelo marljiv in delu ter dolžnosti zvest narod. Da dosežejo ta za nas nepredstavljiv nivo znanja in sposobnosti se prekoračijo skoraj vsa etična merila. Ljudje tam garajo. Uspeh Kitajske nima veze s tem, koliko vložijo v šolstvo, katerega sistem je obupen in na nobenem nivoju ne spodbuja moderne misli (vso učenje sestoji iz piflanja po možnosti zaradi komunistične cenzure neresničnih podatkov; razredi imajo po šestdeset učencev; pouk traja od sedmih do petih; kljub visokošolski izobrazbi si tretiran čisto enako kot vsakdanji delavec -- kitajska vlada je univerzam sporočila, da naj študenti ne pričakujejo, da jih bodo imeli za kaj več; mimogrede, pri Kitajcih ni fušanja, iz šole te izključijo še po najmanjših prekrških).

Vezo ima s tem, da tam nimaš izbire in moraš biti fokusiran. Če v šolo ne vložiš absolutno vsega, pristaneš na ulici in prodajaš zelenjavo, ali pa te za 5 yen na dan zaposlijo v eni izmed Foxconnovih tovarn. Zato tudi eksodus Kitajcev na zahod, kjer pridnosti še kako primanjkuje. Kitajci niso po naravi nič bolj pametni, njihov uspeh je takšen kot je zaradi (zame) nehumane politike in filozofije, tako da ne streljajte nesmiselnih primerjav. Mislim, da si takšnih razmer nihče ne želi v zameno za dva oddelka manj.

Primerjava je drugače že v osnovi nesmiselna, ker je različne države kriza zadela različno. Ko denarja več preprosto ni, tudi prostora za ideale ni. Če hočeš nekaj vložiti, moraš ta nekaj na prvem mestu imeti.

Na vaš intermeco: kdo pa pravi, da so slovenski dijaki neumni? To sploh ni bilo omenjeno. Kar je kvečjemu omenjeno je, da so PREPAMETNI, da je preveč pametnih, ni pa takih, ki bi osnovne funkcije države zapolnjevali.

Replies

Kaj pa dejstva???

#37 Re: Zadeva

2012-12-24 22:57:15

#33: privid - Zadeva

O Kitajski & zakaj se jo omenja: ne zato, ker bi morali postati "kitajska", ampak ker je višja & kakovostnejša izobraženost prebivalstva še edino, kar je Zahodu (nam) ostalo. Lahko pa seveda komot tekmujemo z omenjenimi 5 yeni na dan za "pridne", PRAKTIČNE rokice.

O krizi & šolstvu: ene države bodo iz krize izšle z višjimi vlaganji v šolstvo, znanost in raziskave (temelj prihodnjega razvoja) druge... z nižjimi, precej nižjimi. Kdo bo krojil prihodnost, je verjetno jasno. Je vprašanje prioritet te države, vprašanje, koga bo "varčevanje" bolj prizadelo. V SLO zaenkrat kaže, da so nam najbolj odveč (luksuz) ravno izobraževanje, znanost, raziskave..

"Kar je kvečjemu omenjeno je, da so PREPAMETNI, da je preveč pametnih, ni pa takih, ki bi osnovne funkcije države zapolnjevali."

Ne morem verjeti. Ljudje so prepametni? Pa kaj je to, repriza jugoslovanske debate o usmerjenem izobraževanju?

-----

To je ta pristna zabitost: superminister, za katerim bo škodo popravljalo najmanj 5 naslednikov, se ne vpraša, kaj za hudiča se dogaja na Ptuju - že itak eni najmanj razviti regiji v državi - da se na gimnazije vpiše toliko manj mladih kot v LJ (so Ptujčani genetsko bolj zabiti, al kaj???). NE, njega to ne zanima; lažje je ukinit oddelek in ga postaviti na oltar varčevanja.

Dobro pol; LJ bo izobraževala prihodnjo slovensko ELITO (kamor brez univerzitetne diplome pač ne moreš), Ptuj bo pa dostavljal pridne, PRAKTIČNE rokice. SUPER!

In Ptujčani? Hja, Ptujčani.... ŽIVELO VARČEVANJE! jebiga; da še to krepi položaj Ptuja kot slovenske vukojebine.. ne zanima nikogar.

Ptujčani, volite SDS! Vas bomo rabili, ko nam boste morali v LJ spucati odtok v naši novi danski kuhinji. Ste pač bolj PRAKTIČNI. Ali pa bomo vzeli Romune... so cenejši & pa še v EU so. Bad luck. Le od kod se je ta nesreča vzela? Le od kod...