Za racionalnejše izobraževanje za poučevanje tujega jezika v 1.tr

Quoted post


Gost

#10

2015-01-27 21:42

Pozdravljeni!

Sama sem lansko leto zaključila z izobraževanjem dvoletnega študija angleščine v Ljubljani. Zanj sem se odločila sama in ga sama tudi plačala (vendar ne 3000 evrov kot piše v peticiji, pač pa 1500, ker je država prispevala polovico).

Tudi to, da se izvajajo predmeti, ki so v peticiji našteti, ne drži. Meni je veliko stvari prišlo letos pri poučevanju angleščine zelo prav in mi ni žal, da sem tja hodila, ker mi je zdaj veliko bolj jasno, kako speljati in poučevati jezik v nižjih razredih osnovne šole, kakšne metode in igre uporabiti, kako zelo pomembno je poznavanje slovnice in fonetike (čeprav, da se razumemo, ni bilo enostavno učenje), vendar je še kako potrebno. Tudi to, kako vrednotiti učbenik in katere izbrati za poučevanje.

Moj komentar: 80 % predmetov je koristnih. Ostalih 20 (kot povsod) pa (vsaj meni) ne.

 

LP

Replies


Gost

#12 Re:

2015-01-28 10:20:23

#10: -  

Ti govoriš o modulu za učitelje RP, kar je nekaj drugega. Predmetnik dvoletnega študija angleščine v LJ se BISTVENO razlikuje od predmetnika modula za angliste in nemciste v MB in je točno tak, kot piše v peticiji. To vem, ker modul v MB obiskujem sama. Vpisala sem se, ker se strinjam, da bi se lahko še kaj naučila. Žal je študij zaenkrat razočaranje.