Za racionalnejše izobraževanje za poučevanje tujega jezika v 1.tr
Stopite v stik z avtorjem peticije
Ta tema pogovorov je bila samodejno ustvarjena iz peticije Za racionalnejše izobraževanje za poučevanje tujega jezika v 1.tr.
To objavo je odstranil pisec objave sam (Show details)
2015-01-25 16:11- Date of removal: 2015-01-25
- Reason for removal:
Gost |
#22015-01-26 08:36Da učitelj tujega jezika ni sposoben učiti v 1. triadi? To je velika izmišljotina, ki seveda potegne za sabo velik denar. Kdo je to ocenil oz. preveril? |
Gost |
#32015-01-26 20:20Kar naenkrat je učiteljica razrednega pouka z opravljenim modulom (z vsem spoštovanjem do njenega dela, da ne bo nesporazuma) bolj usposobljena za poučevanje tujega jezika kot pa učitelj ali profesor, ki se je jezika več let učil na fakulteti. Popoln nesmisel. Da ne govorimo o tem, koliko učiteljic in učiteljev tujega jezika je medtem ostalo brez zaposlitve - tudi zaradi varčevanja. Zdi se, kot da se nekdo norčuje iz naše strokovnosti in na preizkušnjo postavlja našo potrpežljivost. |
Gost |
#42015-01-26 21:02Dragi kolegi, ali se zavedate, da učenci v 1. in 2. razredu še ne pišejo oz. komaj kaj? Da je pri zapisu potrebno obvladati poteznost črk in števil, za kar smo se usposobili učitelji razrednega pouka, anglisti pa žal ne? Da je v razredu z mano mnogokrat lutka, še večkrat gib in načeloma uporabljam didaktike vseh predmetov, ker je jezik TJA (konkretno v 2. razredu) integriran skozi vse predmete; tudi šport, predvsem pa glasbo. In da, opravila sem modul 750 ur v času dveh let, English verb pri prof. Komarjevi in fonetiko pri Šuštaršiču in večino tistega, kar vi, pa verjetno še nekaj zraven; in ni bilo ravno enostavno. Za poučevanje v 1. triadi mora učitelj v prvi vrsti biti podkovan pri vseh didaktikah in nič manj jezikovno. To je moje skromno mnenje. Interpretacija je vaša. |
Gost |
#5 pomanjkljiva strokovnost2015-01-26 21:36Kaj se bo zgodilo, ko se bodo otroci zaradi premajhne strokovne usposobljenosti učiteljic razrednega pouka (brez zamere, ampak zgolj po opravljenem modulu ni možno imeti celostnega občutka za jezik) za vse življenje neko stvar naučili narobe? Zlepa jih ne bo mogoče v višjih razredih tega pravilno naučiti. Naredila se bo nepopravljiva škoda. Nekomu je očitno v interesu, da ustvarjamo vedno bolj pomanjkljivo izobražene ljudi. Potem bomo pa čez nekaj let doživeli še to, da bodo recimo v prvem triletju brez težav lahko poučevali rojeni govorci (native speakerji), ki jim pa sploh ne bo potrebno imeti posebnih znanj in veščin za to obdobje.
|
Gost |
#62015-01-27 05:20Joj, ne začnite se prepirati med sabo, samo to čakajo. Dejstvo je, DA SE DENAR MEČE SKOZI OKNO, NI GA PA ZA NUJNE STVARI (ukinjajo se zikske šole, interesne dejavnosti, učna pomoč ...) Kolegi, bodimo složni. |
Gost |
#7 Re:2015-01-27 16:04Se popolnoma strinjam. Najslabše kar je, je da se zdaj gremo kdo je boljši, kdo več ve in podobno... Verjetno pa se vsi strinjamo, da je tole izobraževanje, tako kot se izvaja zdaj, prenapihnjeno in narejeno predvsem po meri predavateljev na dotičnih fakultetah. |
Gost |
#8 Re: pomanjkljiva strokovnost2015-01-27 16:46#5: - pomanjkljiva strokovnost
Za poučevanje v 1. triadi mora učitelj v prvi vrsti biti podkovan pri vseh didaktikah in nič manj jezikovno. Glede na 20 letno prakso menim, da kakšnega hudega strokovnega kolapsa na področju jezika nisem zagrešila... kaj pa obratno?
To je moje skromno mnenje. Interpretacija je vaša.
|
Gost |
#9 Re: Re: pomanjkljiva strokovnost2015-01-27 17:14#8: - Re: pomanjkljiva strokovnost Ali bi sami sebe poimenovali: jack of all trades but master of none? Dandanes se pač vsi tako zelo spoznajo na angleščino, da glava peče. Posledice bodo na žalost najbolj občutili otroci. Da ne govorimo o nepotrebnih pričkanjih med razrednimi in predmetnimi učitelji, ki ne služijo ničemur. Naj naredijo eno krajše izpopolnjevanje za profesorje angleščine s sprejemljivimi stroški, pa bo volk sit in koza cela. Ne pa da nas vse mečejo v isti koš in se delajo norca iz naše strokovnosti in že pridobljene izobrazbe. V tujini, na primer, se tako dopolnjeno izobrazbo lahko pridobi s poletnim intenzivnim tečajem (Certificate of teaching English to young learners), pri nas pa se to izvaja zgolj in samo v Mariboru! LEPO VAS PROSIM. Verjetno pa takega v tujini pridobljenega znanja pri nas sploh ne bi upoštevali.... Slovenija, od kod lepote tvoje?!?!?!
|
Gost |
#102015-01-27 22:42Pozdravljeni! Sama sem lansko leto zaključila z izobraževanjem dvoletnega študija angleščine v Ljubljani. Zanj sem se odločila sama in ga sama tudi plačala (vendar ne 3000 evrov kot piše v peticiji, pač pa 1500, ker je država prispevala polovico). Tudi to, da se izvajajo predmeti, ki so v peticiji našteti, ne drži. Meni je veliko stvari prišlo letos pri poučevanju angleščine zelo prav in mi ni žal, da sem tja hodila, ker mi je zdaj veliko bolj jasno, kako speljati in poučevati jezik v nižjih razredih osnovne šole, kakšne metode in igre uporabiti, kako zelo pomembno je poznavanje slovnice in fonetike (čeprav, da se razumemo, ni bilo enostavno učenje), vendar je še kako potrebno. Tudi to, kako vrednotiti učbenik in katere izbrati za poučevanje. Moj komentar: 80 % predmetov je koristnih. Ostalih 20 (kot povsod) pa (vsaj meni) ne.
LP |
Gost |
#11 Re: Re: Re: pomanjkljiva strokovnost2015-01-28 08:28#9: - Re: Re: pomanjkljiva strokovnost Spoštovana kolegica, s tem odgovorom mislim zaključiti nesmiselni pink - ponk, ker razumem namen peticije za višje cilje. Eden od njih je sodelovanje anglistov in razrednega pouka, saj bomo samo tako zavarovali naše učence in poskrbeli, da ne bodo na slabšem, ampak na boljšem.
In da... Ali bi sami sebe poimenovali: jack of all trades but master of none? nekako tako bi sebe poimenovali lahko vsi učitelji razrednega pouka... lahko bi se temu reklo tudi splošna razgledanost, ki omogoča integracijo in medpredmetno povezovanje drugače, kot če si le master of one. In nekako imam občutek, da se vi rahlo norčujete iz moje strokovnosti... Želim vam sporočiti le, da študij PIAOŠ nikakor ne bil nesmiseln, izpite smo opravljali pri profesorjih Filozofske fakultete, in kot smo se mi morali spopolniti na področju angleščine je edinole prav, da se anglisti spopolnijo na področju razrednega pouka, da ne bodo po nepotrebnem nastradali učenci. |
Gost |
#12 Re:2015-01-28 11:20Ti govoriš o modulu za učitelje RP, kar je nekaj drugega. Predmetnik dvoletnega študija angleščine v LJ se BISTVENO razlikuje od predmetnika modula za angliste in nemciste v MB in je točno tak, kot piše v peticiji. To vem, ker modul v MB obiskujem sama. Vpisala sem se, ker se strinjam, da bi se lahko še kaj naučila. Žal je študij zaenkrat razočaranje. |
Gost |
#132015-01-28 11:25Jaz se pa ne strinjam s peticijo. Diplomo za poučevanje angleščine ŽE IMAM in to za celo vertikalo in mi je ne bo nihče razvrednotil z nekim fiktivnim dodatnim izobraževanjem. Učitelji TJ smo v prvi triadi učili tudi že prej in imamo sigurno s tem več izkušenj kot gospodje na ministrstvu, ki so si zdaj izmislili nek program, o katerem nimajo pojma. |
Gost |
#142015-01-30 09:18V celoti se strinjam z napisanim. Sama že dobrih dvajset let delam kot profesorica angleščine v nižjih razredih OŠ, zadnjih pet let tudi v prvi triadi, ker me delo s populacijo otrok te starosti veseli. Menim, da sem v vseh teh letih dobro ustvarjala v službi in na vseh izobraževanjih, vključno z dveletnim evropskim projektom UTJ- JIMU (uvajanje tujega jezika...), kjer smo resnično trdo in poglobljeno delali tudi na pripravi učnega načrta (teoretično in praktično z raznimi materiali, ki jih kakšnega profesorice zdaj uporabijo tudi za potrebe dela s študentkami na smeri razredni pouk za profil v diskusiji). S svojim vložkom sem dala kvaliteten prispevek temu področju. Zdaj pa kar na lepem nisem več usposobljena za to delo. Kakšno ponižanje zame, paradoks in zgrešena odločitev kvazi strokovnjakov. Pričakujem in sem prepričana, da se ta problematika mora urediti v prid zdrave pameti, konkretnim situacijam na šoli in v šolstvu (novo zaposlovanje, kljub obstoječemu kvalitetnemu kadru???) in končno tudi v moj prid, saj čutim to delo kot neke vrste življenjsko poslanstvo. |
Gost |
#152015-01-30 21:04Take vrste izobraževanje kot je ta modul,pa res diši po pohlepu po denarju. Izvajalec je vzgojno izobraževalna institucija, ki bi morala biti vzgled strokovnosti in demokraciji, ne pa pohlepu. Slabo se nam piše, ljubi Slovenci. |
Gost |
#16 Re:2015-01-31 13:38#15: - UPOR! Slabo se nam piše - če bomo to dovolili!!! In če bomo to dovolili, smo soodgovorni za posledice teh "strokovnih" odlločitev oz. ukrepov. Če se temu odločno in množično upremo (prvi korak je da javno podpišemo peticijo!), bomo dosegli želeno spremembo. Če bomo samo tarnali in pasivno čakali na boljše čase, bomo mi in pravica poraženi!!! |
Gost |
#182015-02-01 12:18Ali bomo z dodatnim izobraževanjem varčevali v šolstvu? Z moduli za dodatno izobraževanje nimam dobrih izkušenj. Največ pedagoških izkušenj prinese le individualno izobraževanje učitelja in seveda izkušnje v pedagoški praksi. |
Gost |
#192015-08-14 08:47Peticija jasno in enostavno povzema srž problema, ki ga poznamo in živimo mnogi predmetni učitelji angleškega jezika. |
Gost |
#20 Re: Še moje skromno mnenje.2020-04-21 18:40Verjamem, da vam ni bilo enostavno, a to ne dokazuje, da ste opravili večino kot mi. Če vam ni bilo enostavno. Poglejte si, kaj obsega študij enopredmetne angleščine na filozofski fakulteti. Ja, traja 5 let. Žal niste opravili VEČINE kot mi. Še manjšine ne. Zato se tudi pripravljate po 7 ur na eno šolsko uro poučevanja angleščine. Ker ne znate osnove- JEZIKA! In kar ste opravili (na modulu ali na pedagoški fakulteti) je bilo prilagojeno- predmeti so bili prilagojeni. Drznim si reči (po sedaj 4 letnih izkušnjah z vašimi vrstami, primeri dobre prakse), da velika večina učiteljev razrednega pouka na filozofsko fakulteto smer anglistika in amerikanstika sploh sprejeta ne bi bila! Potrebno je bilo imeti oceno pet zadnji 2 leti v gimnaziji in pisati maturo na višjem nivoju 5+3! Če nisi bil resničen talent, hkrati pa knjižni molj, razgledan in deloven, si potem odletel na fakulteti že prvo leto. Kako pa vas spuščajo, je pa absurd!!! Učiteljica, ki je imela pri kolegici anglistki, pazite! popravni izpit iz angleščine na osnovni šoli, sedaj poučuje hči te sodelavke anglistke angleščino v 1.triadi! Imela sem že študentke na praksi, to je sramota za angleški jezik. Super, da ste podkovane v metodikah, odlično, a kaj ko šepa sama BIT, čista osnova- jezik!!! To ni iz trte zvito. Imam trenutno 3 sodelavke s pedagoško in modulom in izgovorjava je popolnoma napačna. Praktično do zadnjega fonema, neverjetno, a je res. Ve se pa še zavedate ne, kaj vse je narobe. Ker pač ne slišite- kot osebe brez posluha za petje. Mar vedo, da fušajo? Trenutno delamo na daljavo zaradi korona virusa- sodelavke se snemajo, mene pa bolijo ušeša. Mislim, da vsak laik lahko sliši, kako slab je jezik. Imam premnogo učencev v osnovni šoli na predmetni stopnji, ki jih milo rečeno prekašajo do neba. To ni nikakršen nivo za učitelja angleščine. Do tega, da ne ločijo niti med osnovnim Present Simplom in Continuousom (pri sami rabi), nimajo znanja o množinskih samostalnikih, ne uporabljajo določnega in nedoločnega člena, ne ločijo fonetično v in w, sploh ne znajo izgovoriti določenih besed, narobe izgovarjajo foneme, nimajo znanja o frazeologiji, konotacijah in dovolj besedišča- posebej, kjer je frazna raba uporabljajo napačne člene, predloge! Ok, znotraj mojega kolektiva, pustimo zdaj to...ampak ta ista stvar se dogaja na predstavitvah dobre prakse na izobraževanjih! In ja, tudi mi smo PROFESORJI. Moj naziv je profesorica angleščine. V prilogi diplome nam piše, da smo usposobljeni za poučevanje angleščine od 1. do 9. razreda. Diplomo sem, ne boste verjeli, delala na filozofski fakulteti: Teaching Grammar to Young Learners, torej zgodnje poučevanje slovnice. Vseh 60 strani v angleščini, 1 leto samostojnih raziskav. Povejte mi, kako sem lahko to opravila, zdaj pa sem neusposobljena za to delo!? Bolj neusposobljena kot vzgojiteljica v vrtcu, ki je šla delati modul? So nam jasne značilnosti prve triade, začuda, ja! Saj obstajajo izobraževanja. Odkrito, 3x sem udeležila in mi je bilo vse jasno. Potem se je začelo ponavljati. In, ko sem videla dobre primere praks, me je kap. No, pa saj sem učiteljica z več kot desetletjem izkušenj na tem področju. Jaz konkretno poučujem že 13 let- delno tudi v 1 triadi. Ne dobim pa redne zaposlitve, ker nisem usposobljena!? To je norčevanje iz stroke! Tako je to: kot bi pek in pripravljalec KEBABA rekel vrhunskemu glavnem kuharju francoske restavracije: Ti si neusposobljen! Ne znaš naredit kebaba. Kaj bi mu odvrnil francoski kuhar: Ja, ma če se ga lotim in malo poskusim, ga bom kot za šalo hitro delal mnogo bolje kot ti. Na višjem nivoju pa ne le za na štant. Naj jaz (pod)cenjujem delo učiteljic razrednega pouka? Zakaj? Nikoli! To ni moja smer. Kar pa sem sodelovala z njimi so krasne! Te iste učiteljice v svoji smeri. V prvi triadi je glavni cilj usvajanje slušne podobe. Kako se to ponavlja in natolcuje! Kakšne slušne podobe neki pa? Esperanto, Arnold Schwarzenegger stil? Se ne zafrkavam. Đini pig, HAmstr, Walntines day...temu ni konca, samo da odprete usta. In kdo pravi, da nismo pripravljeni iti na dodatna izobraževanja? Jaz zagrabim vsako priložnost. Naj poudarim, da sem odlična pevka- v bendu sem bila 7 let! Koliko let po zborih. Sem tudi navdušena plesalka. Dramaturgija mi je bila vedno pri srcu in od lastnega partnerja slišano, zakaj nisem igralka. Da, lutke! Za koga nas pa imate, točno? Mi smo UČITELJI! Ampak kaj bi rado ministrstvo, država in nenazadnje lobiji- pedagoška fakulteta? Da mi, pravi anglisti, napravimo modul za 3000 eur. Ok, tudi to naredim...! Plačam! Aja, samo v Mariboru na pedagoški fakulteti je??? Trikrat na teden od 15.30-20.15? Jaz imam pa minimalno 2 uri vožnje do tja? Živeča v Ljubljani, univerzitetnem mestu Slovenije. Gotovo je šala? O, pa ni. Povejte mi zdaj! Stisnili ste nas v kot, da tenko piskamo. Zaprli ste nam vsa vrata. Na račun koga? Otrok in njihove kvalitetne izobrazbe. Pač razrednih učiteljev je toliko, treba jih je nekako zaposliti. Pa dajmo najti način. Ampak, kako vam je uspelo nas izriniti? Ki smo sama srčika stroke? Svaka čast in bruharija te države. Fuj, res. Ne bi povedala resnice in bila bi mnogo bolj tolerantna do neznanja učiteljev, če ne bi doživeli takega izdajstva. Kako akademsko zahtevno fakulteto sem delala, da se mi sedaj upajo reči in napisati NEUSPOSOBLJENA. Pa še po Prešernovo: drage pedagoške učiteljice! Le čevlje sodi naj kopitar!
|
PETICIJA za DOSLEDNO SPOŠTOVANJE 7. ČLENA USTAVE REPUBLIKE SLOVENIJE
Nakup letala za gašenje
Zahteva za javno obravnavo ZNB v Državnem zboru!
PETICIJA ZA SLOVENSKO LOKALIZACIJO SPLETNIH VSEBIN
Peticija, da se pravica o svobodnem odločanju glede cepljenja vpiše v Ustavo
PETICIJA ZA OHRANITEV BAZENA UKOVA NA JESENICAH
Dostojanstvo spomina: Podpora za ohranitev in proti dejanju uničenja spomenika Partizansko pokopališče v Mostarju
Ali želite kaj spremeniti?
Spremembe se ne zgodijo, če molčimo. Avtor te peticije je vstal in ukrepal. Boste tudi vi storili enako? Ustvarite peticijo in začnite družbeno gibanje.
Začnite svojo peticijoNajbolj priljubljene peticije v tem letu
PETICIJA za DOSLEDNO SPOŠTOVANJE 7. ČLENA USTAVE REPUBLIKE SLOVENIJE
PETICIJA za DOSLEDNO UPOŠTEVANJE 7. člena Ustave Republike Slovenije 🇸🇮 o LOČENOSTI DRŽAVE IN VERSKIH SKUPNOSTI ⛪Spoštovani!Vedno znova se vračamo na temo, o kateri je bilo že toliko razprav, a se zdi, kot da ni politične volje, da bi naposled začeli upoštevati naš temeljni dokument, torej Ustavo RS, ki jasno opredeljuje vlogo verskih skupnosti v državi. Da ne bo pomote, osebno nimam nič proti (nobeni) veri. Ravno nasprotno, menim, da so zapovedi vseh, ki so si bolj ali manj podobne, izjemen te
Ustvarjeno: 2022-05-23 Statistika
Časovno obdobje | Vse države | |
---|---|---|
Ves čas | 12616 | 12460 |
2022 | 12616 | 12460 |
PODPIRAMO ERIKO ŽNIDARŠIČ IN ODDAJO TARČA TER ZAHTEVAMO 2.DEL TARČE O DOSJEJU KANGLER!
PODPIRAMO ERIKO ŽNIDARŠIČ IN ODDAJO TARČA TER ZAHTEVAMO 2.DEL TARČE O DOSJEJU KANGLER! V ČETRTEK SE BO ODLOČALO O USODI TARČE IN MORAMO ZAGOTOVITI, DA SE BO SLIŠAL TUDI NAŠ GLAS!Po zadnji oddaji Tarča, kjer je gostoval nekdanji mariborski župan in zdajšnji državni sekretar na notranjem ministrstvu Franc Kangler, se vršijo nadaljnji pritiski na RTV in voditeljico oddaje Tarča. Erika Žnidaršič je bila v zadnjem tednu deležna več groženj, ustrahovanj, diskreditacij, pojavile so se celo govorice o
Ustvarjeno: 2022-01-11 Statistika
Časovno obdobje | Vse države | |
---|---|---|
Ves čas | 9032 | 8920 |
2022 | 9032 | 8920 |
Nakup letala za gašenje
Ob katastrofalnih požarih, ki so v zadnjih dneh prizadeli Slovenijo, se je še enkrat več pokazala nuja po nakupu letala za gašenje. Vlado RS pozivamo, da urgentno opravi naročilo in nakup letala za gašenje. Razlogi: V luči globalnega segrevanja, je iz leta v leto pričakovati večje število požarov Letalo za gašenje zajame 10x večjo količino vode kot helikopter Požari se s pomočjo letala za gašenje veliko hitreje pogasijo in omejijo S pomočjo letala se zmanjša življenska ogroženost gasilcev, k
Ustvarjeno: 2022-07-19 Statistika
Časovno obdobje | Vse države | |
---|---|---|
Ves čas | 6051 | 5976 |
2022 | 6051 | 5976 |
Možnost izbire veganskega obroka v javnih ustanovah
Predlagamo uzakonitev možnosti izbire veganskega obroka v vseh javnih ustanovah, ki nudijo hrano - v šolah, univerzah, vrtcih, domovih za starejše, bolnišnicah, zavodih za prestajanje kazni in v javnem sektorju. Vabimo vas k podpisu peticije. Želimo zbrati vsaj 5000 podpisov v podporo peticiji, nato bomo peticijo vložili v Državni zbor - na Komisijo za peticije, človekove pravice in enake možnosti. Hkrati predlagamo Ministrstvu za zdravje, da poda priporočila za sestavljanje zdravih veganskih ob
Ustvarjeno: 2022-05-13 Statistika
Časovno obdobje | Vse države | |
---|---|---|
Ves čas | 5343 | 5273 |
2022 | 5343 | 5273 |
PETICIJA PROTI DISKRIMINACIJI INVALIDOV
Prosimo za podpis peticije. Trenutno se dogaja nedopustna, nezakonita in sprevržena diskriminacija invalidom. Invalidi, ki so že imeli pravico do OA z odločbo do smrti, jim le to centri za socialno delo, ki pošiljajo dvočlanske komisije na domove uporabnikov želijo ukiniti, neglede na to, da je stanje invalida nespremenjeno ali celo slabše. S peticijo moramo NEMUDOMA ustavili početje komisij, ki odločajo o usodi uporabnikov, saj je nedopustno, da jih puščajo same brez osebne asistence, ki jo
Ustvarjeno: 2022-06-18 Statistika
Časovno obdobje | Vse države | |
---|---|---|
Ves čas | 5173 | 5102 |
2022 | 5173 | 5102 |
ZELO POMEMBNO - JAVNI POZIV GLEDE SKLENITVE GLOBALNEGA SPORAZUMA Z WHO!
👉 NAMEN PETICIJE - ZBRATI NAD 100.000 PODPISOV DO 31.7.2022 in s tem PREPREČITI, da WHO predvlada nad USTAVO RS. 👉 LINK DO PETICIJE >>(Opomba - naj vas ne zmede poziv k delitvi ali donaciji - ni niti obveza niti pogoj za podpis peticije. Zgolj vpišite ime, priimek, enaslov in kliknite gumb "Sign the petition" in na e-mail ste prejeli potrditveni mail, kjer samo potrdite podpis.) Opomba!!! ČE STE PETICIJO ŽE PODPISALI - v kolikor ste peticijo že podpisali na zgoraj omenjenem linku, je sev
Ustvarjeno: 2022-06-25 Statistika
Časovno obdobje | Vse države | |
---|---|---|
Ves čas | 2393 | 2368 |
2022 | 2393 | 2368 |
Javni poziv vladi Republike Slovenije k odpravi PCT pogojev
Vlada Republike Slovenije Gregorčičeva ul. 25 1000 Ljubljana Javni poziv vladi Republike Slovenije k odpravi PCT pogojev Glede na spremenjene epidemiološke razmere, ki vse več držav napeljujejo k rahljanju in odpravi PCT pogojev in drugih restriktivnih protikovidnih ukrepov, pozivamo vlado RS, da upošteva nove razmere in svetovne trende in odpravi PCT pogoje. Za nadaljnji obstoj PCT pogojev pri nas ni nobenih prepričljivih javnozdravstvenih, pravnih, družbenopolitični
Ustvarjeno: 2022-02-16 Statistika
Časovno obdobje | Vse države | |
---|---|---|
Ves čas | 2317 | 2303 |
2022 | 2317 | 2303 |
POZIV K PODPISU PETICIJE IN PODPORA NEVLADNIM KULTURNIM ORGANIZACIJAM, KI SO OSTALE BREZ PROGRAMSKEGA SOFINANCIRANJA MZK
Na slovenski neodvisni umetniški in kulturni sceni je v zadnjih desetih letih, podobno kot drugod po Evropi, prišlo do sistematičnega nazadovanja na področju neodvisne kulture in umetnosti: veliko pomanjkanje kakovostnih meril, pomanjkanje ciljnega in smiselnega dialoga z odločevalci in seveda pomanjkanje primernih proračunskih sredstev za naše delo. Dialog Ministrstva za kulturo s sceno je, četudi navidezno obstoječ, zgolj teater demokracije, ki ga mora ministrstvo sicer izvajati, vendar pri te
Ustvarjeno: 2022-01-25 Statistika
Časovno obdobje | Vse države | |
---|---|---|
Ves čas | 1825 | 1758 |
2022 | 1825 | 1758 |
Peticija z zahtevo za razširitev zgodnjega zdravljenja
Avtorica peticije, raziskovalka Diana Cimprič je v sodelovanju z Gibanjem SOS, Civilno iniciativo staršev za zaščito otrok, Združenjem za naravni razvoj otrok, Gibanjem Zdrava družba, Za ljudstvo Slovenije in številnimi drugimi iniciativami pripravila Peticijo z zahtevo za RAZŠIRITEV ZGODNJEGA ZDRAVLJENJA KOVIDA Še nikoli se, do pojava novega koronavirusa, ni zgodilo, da bi bilo pri potencialno smrtonosni bolezni odsvetovano takojšnje zdravljenje in priporočeno čakati doma in opazovati, ali s
Ustvarjeno: 2022-02-08 Statistika
Časovno obdobje | Vse države | |
---|---|---|
Ves čas | 1666 | 1655 |
2022 | 1666 | 1655 |
PETICIJA ZA OHRANITEV BAZENA UKOVA NA JESENICAH
Peticija za ohranitev bazena Ukova Ko smo se začeli spraševati, kdaj se bo odprl bazen Ukova, smo bili seznanjeni s sprejeto odločitvijo o zaprtju bazena. Odločitev, s katero se je v dolgih in vročih poletnih dneh, v času poletnih šolskih počitnic, težko sprijazniti. Še posebej, ker ni ponujene nobene alternative, niti ni konkretne obljube, da bomo imeli bazen na drugi lokaciji, ob kateri bi bilo nenadno odločitev lažje sprejeti. Ukova je bazen, ki že obstaja, ima lokacijo, infrastrukturo, tr
Ustvarjeno: 2022-06-29 Statistika
Časovno obdobje | Vse države | |
---|---|---|
Ves čas | 1450 | 1401 |
2022 | 1450 | 1401 |