ZA KAKOVOSTNE VRTCE


Gost

/ #103 Re: Re: realna situacija...

2012-12-13 23:15

#99: Vztrajna - Re: realna situacija...

Realna situacija je taka, da ti kot učiteljica nimaš pojma. Sploh glede na to, da trdiš, da vzgojitelj nima odgovornosti za uspeh otroka. No, saj za ocene je nima. Jo ima pa za njegovo ŽIVLJENJE. Pa saj se ne učimo in vzgajamo za ocene ali? In kakšno odgovornost nosiš ti za uspeh otrok? Ko sem še sama hodila v srednjo šolo, nas je polovica pisala negativno, pa smo bili sami krivi, ker smo bili leni. Učitelj ni bil nikoli. Potem pa privat doma kasiral za inštrukcije. Ja kar nekaj vas je takih. Če karikiram ... Tamalega ne bom imela do 16h v vrtcu. Raje ga pridem na dom popazit, da še malo zaslužim. Mastno pa na črno;)

Kot učiteljica bi morala malo pozati pedagogiko, razvoj otroka in psihologijo. Otrok do 3. leta ustvari tolino sinaps, kot jih ne bo nikoli več v življenju. In če bodo otroci natrpani v vrtcu, z eno vzgojiteljico oz pomočnico, bodo težko prihajali do novih izkušenj.

Ne vem kako poznaš situacijo. Po opisanem sodeč samo kot učiteljica (aja ups, si napisala, da nisi). Potem jo poznaš samo po plači ali kako? Tudi sama sem profesorica in sem učila že v OŠ in v vrtcu. Zato lahko povem kako je. Dokler nisem stopila v vrtec, tudi sama nisem imela predstave kaj vse se še skriva v ozadju poleg brisanja noskov in previjanja. Dnevnik, priprave, evalvacije, seminarji, aktivi, roditeljski, pogovorne urice ... In to že pri otrocih od 11. meseca dalje. Ni mi težko, ker rada delam z otroci in za njih. V vrtcu že dolgo ne gre več samo za varnost in varstvo. Po kurikulumi (=učni načrt) obstajajo področja, ki so pomembna za otrokov razvoj, saj se razvija na vseh področjih enako in soodvisn