ZA KAKOVOSTNE VRTCE
gost1 |
/ #100 Re: Re: realna situacija...2012-12-13 11:01#99: Vztrajna - Re: realna situacija... zahtevana univerzitetna izobrazba??? sama jo sicer kot vzg. imam (ker sem poleg pedagoške fakultete naredila še nekaj drugega) ampak tudi učitelji na razredni stopnji nimajo zahtevane univerzitetne izobrazbe (ogromno jih ima visokošolsko)!!! Vse nas spravi ven Pedagoška fakulteta! Drugo so profesorji na predmetni stopnji in na srednjih šolah! In če nimamo ne vzg. (sodeč po vašem mnenju pomočniki pa sploh ne) nobenega vpliva na to, kako se otrok razvija naprej... Torej, ja (po vašem menjnju)smo precenjeni, v primerjavi z učitelji (že na razredni stopnji) imajo oni 22 (45minut) ur neposrednega dela z otroki na teden, mi jih imamo 30 (60 minut) - ostalo so priprave/evalvacije/načrtovanja (oboji jih pišemo!), zahtevnost dela??? Tu bi se dalo pa debatirati ure in ure (glede na mojo prvotno izobrazbo sem profesorica), lahko pa povem le to, da delo v vrtcu, OŠ ali SŠ ni primerljivo drugo z drugim!! Preizkusila sem vse tri - in ne ne delam v vrtcu, ker je to najlažje ampak zato, ker lahko v tem obdobju otrokom največ daš na področju razvoja! Vsako delo ima svoje specifike in primerjati nas med seboj...neumnost. Pozabljate pa, da tudi vzgojiteljice delamo po kurikulu, vse priprave in naše tedensko delo temeljijo na njem (nekateri vrtci imajo še dodatne izvedbene kurikule, kot so Kzk, Montessori...kar pomeni še dodatna izobraževanja,zahteve...), v njem so opredeljena področja, ki jih je potrebno zajeti! Npr. učitejica matematike v OŠ (iz PeF - torej viskokošolska izobrazba!) uči le matematiko, mi zajemamo matematiko, jezik, naravo, družbo, umetnost (glasbo, ples, likovno umetnost, dramska umetnost...), gibanje - vsa področja moramo obvladati do te mere, da jim lahko poleg vzgojnega vidika nudimo tudi znanje in da nikjer ne gremo čez mejo otrokovega razvoja, torej je tu tudi poznavanje psihologije, didaktike, pedagogike...zakaj? Da se otrok čimbolj vsestransko razvija in da čimprej opazimo področja nazadovanja, kjer mu lahko pomagamo in ga z dodatno vzpodbudo razvijamo (pa tudi da opazimo trpinčene, zanemarjene otroke, otroke s težavami na določenem področju - da jim pomagamo še pred vstopom v OŠ). Tudi mi imamo normative, kaj naj bi otrok znal v določeni starosti, je pa res, da nimamo pisnega preverjanja znanja ali ocen, in veste kaj, včasih je težje opazovati otroka, videti vse njegove dobre in slabe plati, mu pomagati tam kjer je manjko, kot pa zgolj razdeliti teste in ocene so tu! Pri nas v vrtcu, so starši toplo vabljeni k sodelovanju, če želijo ali če imajo možnost, se nam lahko pridružijo tudi v dopoldanskem času v skupini in nihče še ni rekel, da je naše delo nezahtevno! Jih je pa veliko povedalo (po tem, ko so otroci že odšli v šolo ali pa starši tistih, ki so enega že imeli v šoli) da je naše delo podcenjeno in da se ne zavedajo vrednosti vrtca, dokler nimajo izkušenj s šolo! Sama menim, da je naše delo med seboj neprimerljivo (vrtec, OŠ, SŠ), vsako ima svoje minuse in pluse, svojo stopnjo zahtevnosti in vsako je potrebno spoštovat! S tem ko pravite, da je v vrtcih poudarek predvsem na varnosti, nas zelo zelo žalite! Prav tako vidim, da ne poznate razlike med delom pomočnice in delom vzgojiteljice (zanimivo, one imajo zahtevano zgolj V. stopnjo - so potem tudi preplačane za svoje delo? Marsikatera ima viskokošolsko izbrazbo! Jaz pravim, da so premalo plačane!). In ne nimamo minimalnih obveznosti in nihče ne zlorablja otrok v ta namen, to je pa zelo zelo podlo in žaljivo od vas! Hvaležna sem, da imam takšne starše v svoji skupini in v našem vrtcu, ki stojijo ob nas in nas podpirajo z besedami in pismi, takšen, ki se skupaj z nami zavzemajo za otroke - da vem, da nekdo ceni in spoštuje naše delo, nad komentarijh, kot je vaš, sem namreč zelo razočarana! Kljub temu, pa verjamem, da vaša vzg. in pomočnica naredita mnogo več, kot vi sploh opazite! |
|
PROTI VMEŠAVANJU POLITIKE V MEDIJE IN SOCIALNA OMREŽJA
PETICIJA PROTI POSTAVITVI AZILNIH DOMOV BREZ POSVETOVANJA IN PRIVOLITVE LOKALNIH SKUPNOSTI
Proti obdavčitvi kripto sredstev (ZDDOKS)
Ohranimo pumpo in burek v Savskem naselju
Ali želite kaj spremeniti?
Spremembe se ne zgodijo, če molčimo. Avtor te peticije je vstal in ukrepal. Boste tudi vi storili enako? Ustvarite peticijo in začnite družbeno gibanje.
Začnite svojo peticijoDruge peticije, ki bi vas lahko zanimale
Proti obdavčitvi kripto sredstev (ZDDOKS)
2292 Ustvarjeno: 2025-04-18
Odziv na napovedane spremembe zakonodaje s področja vzgoje in izobraževanja
2142 Ustvarjeno: 2025-04-07
Vrnitev Zlatka Zahoviča v NK Maribor
1331 Ustvarjeno: 2025-04-18
Peticija za izboljšanje pravic in podpore za otroke s posebnimi potrebami in njihove družine
1206 Ustvarjeno: 2025-04-12
Za prost dostop do gorskega sveta
6350 Ustvarjeno: 2024-10-21
Peticija za ukinitev cestninjenja na hitri cesti H6 Škofije-Koper
351 Ustvarjeno: 2025-04-24
ZA OBNOVO IN RAZVOJ PUMPTRACK POLIGONA V SEVNICI
169 Ustvarjeno: 2025-05-06
Čas za reset – politika z integriteto
121 Ustvarjeno: 2025-04-18
Proti odprtju izraelskega častnega konzulata v Mariboru
1053 Ustvarjeno: 2025-03-18
OMOGOČIMO LAŽJO INKLUZIJO: Javna pobuda in peticija za zagotavljanje primernih obrokov za vse otroke
226 Ustvarjeno: 2025-03-20
Zahtevamo skrajšanje osnovnošolskih učnih načrtov
1386 Ustvarjeno: 2025-03-22
Ohranitev hitrostne omejitve na Dunajski cesti v Črnučah
655 Ustvarjeno: 2025-03-20
DRUŽINSKI ČLANI MORAJO OSTATI OSEBNI ASISTENTI UPORABNIKU, V KOLIKOR JIH IZBERE!
1771 Ustvarjeno: 2023-05-13
Proti EU predlogu zakona o kriptovalutah MiCA
392 Ustvarjeno: 2022-03-13
Pobuda "Skupaj za šole"
1532 Ustvarjeno: 2025-02-21
STOP PEDOFILIJI: ZA URGENTNO SPREMEMBO ZAKONODAJE IN V PODPORO MLADOSTNIKOM V STISKI
2230 Ustvarjeno: 2025-02-16
Peticija za ureditev statusa socialnih oskrbovalk na domu
276 Ustvarjeno: 2025-03-23
PROTI VMEŠAVANJU POLITIKE V MEDIJE IN SOCIALNA OMREŽJA
18408 Ustvarjeno: 2025-01-03
Peticija ohranimo Botanični vrt, ki deluje že vse od leta 1810.
7844 Ustvarjeno: 2024-04-24
Ne dovolimo ukinitev PRAVICE do uporabe FIZIČNEGA DENARJA v RS!
6564 Ustvarjeno: 2022-11-24