Za racionalnejše izobraževanje za poučevanje tujega jezika v 1.tr


Gost

/ #11 Re: Re: Re: pomanjkljiva strokovnost

2015-01-28 07:28

#9: - Re: Re: pomanjkljiva strokovnost 

 Spoštovana kolegica,

s tem odgovorom mislim zaključiti nesmiselni pink - ponk, ker razumem namen peticije za višje cilje. Eden od njih je sodelovanje anglistov in razrednega pouka, saj bomo samo tako zavarovali naše učence in poskrbeli, da ne bodo na slabšem, ampak na boljšem.

 

In da...

 Ali bi sami sebe poimenovali: jack of all trades but master of none?

nekako tako bi sebe poimenovali lahko vsi učitelji razrednega pouka... lahko bi se temu reklo tudi splošna razgledanost, ki omogoča integracijo in medpredmetno povezovanje drugače, kot če si le master of one.

In nekako imam občutek, da se vi rahlo norčujete iz moje strokovnosti...

Želim vam sporočiti le, da študij PIAOŠ nikakor ne bil nesmiseln, izpite smo opravljali pri profesorjih Filozofske fakultete, in kot smo se mi morali spopolniti na področju angleščine je edinole prav, da se anglisti spopolnijo na področju razrednega pouka, da ne bodo po nepotrebnem nastradali učenci.