Za ohranitev zgodnjega poučevanja nemščine in računalništva


Gost

/ #47

2015-04-15 20:38

Podpis peticiji sem podal ker mi ni vseeno za otroke. Varčevati se da na mnogi mesti. Koliko zaposlenih je bilo v občinah, Krajevnih skupnostih mestni upravi leta 1980 (takrat so še vse vnašali in pisali več ali manj ročno) koliko jih je bilo leta 1992 ( takrat so že uporabljali računalnike in koliko jih je danes ko je vse povezano med seboj in velik del dela namesto ljudi opravi računalnik v javnih službah pa je kljub temu več ljudi zaposleni kakor leta 1980 naprimer. Res je vsak brezposeln je strošek toda če je zaposlenih 30 % preveč ljudi v občinah in so KS same sebi pomen je to vseeno nekajkrat večji strošek kakor prispevek občne za šole in izobrazbo naših otrok. Res pa je da bi tudi OŠ in učitelji lahko poiskali nekaj notranjih rezerv pri sebi. Otrok v petem razredu ima cca 30 ur/tedensko pouka kar nanese obremenitev v realnih urah 26 ur pridobivanje svežega znanja če k temu prištejemo še domače naloge in učenje, delanje referatov, pridemo hitro na več kot 40 ur realnega dela učenca v višjih razredih pa ta številka presega tudi 50 ur zakar so naši otroci plačani samo z pridobivanjem znanja. In če nek učitelj matematike uči na teden samo 22 ur ostal pa ima za priprave (1+1 = 2 odkar pomni človeštvo) in pri tem se čitelji i OŠ pridno otepajo kontrolnih ur kot jih poznajo vse gospodarske družbe se lahko vprašamo zakaj in kdo je dejansko bolj obremenjen? Seveda bodo učitelji hitro demantirali moje navedbe in tudi g. Štukelj kot predstavnik sindikatov bi marsi kaj dodal.. Neizpodbitno dejstvo pa je da gospodarstvo zaradi takih in podobnih stvari v Sloveniji hira že lep čas na obroke.
Pa lep pozdrav, Drago.