prepoved SAZAS -a pregon vpletenih, tudi pravnikov kateri delujejo na arhaičen način


Gost

/ #437 Re: Re: Re:

2014-12-25 15:12

#436: Boris Odreitz Avtopr peticije proti SAZASU ! - Re: Re:  

Boris res vsaka čast , da se boriš z "mlini na veter", tud sam sem se kar nekaj let ubadal s tem. Na koncu mi je  zmanjkalo tako volje kot  moči, denarjai in sem odnehal. Na žalost  se  tu obrača veliko denarja in ta denar  marsikaterega premami, da se  zadeve  ne  uredijo tako kot  je  prav. Imajo ogromno kilometrino, denar  za advokate, strokovnjake, svetovalce, pravna mnenja in kar  hitro se  tudi kje v "drobnem tisku pojavi besedica", ki jim omogoča da delajo kot  delajo. Premajhni smo, da bi obrnili utečeni tok, ker  je  v ozadju prevelik interes nekaterih, ki imajo tako  moč, kot  zaledje, da teh sprememb ne  dopustijo. Za njimi caplja še  IPF, ki se  mu pa ravno vse  ne izide, ker  je  prepozno prišel "na trg", nima kilometrine, ima pa dovoljenje. Najslabše je pa to, da ni neke računice in alternative, da bi bilo to na konkurenčnem trgu, kjer bi se lahko sami odločali, komu bomo plačevali, predvsem pa, da bi imeli glede na naše finančne sposobnosti, možnost izbire katero glasbo bomo koristili in koliko. Odgovor, da je  vse  njihov repertuar ne  vzdrži, njihovega dejanskega repertuarja pa ni nikjer. Na moje prošnje tega odgovora nisem prejel ne od SAZAS in ne od IPF. Na primer, če  vzameš samo nek lokal, je  v bistvu lastniku prav vseeno katera glasba se  predvaja in pravično bi bilo, da ima lastnik možnost  izbire glede  na to, koliko si lahko tega privošči. Ali če  vzameš na primer  filmsko glasbo, ki je  napisana po scenariju, narejena, plačana avtorju (s tem je  prešlo avtordstvo na naročnika), na  koncu moraš pa za javno predvajanje  svoje  glasbe le  to plačevati SAZASu in IPFu. Ali drug primer, kupiš v knjižnici GEMA glasbo, z nakupom že  plačaš avtorska nadomestila, v Nemčiji  lahko potem to glasbo javno predvajaš (v skaldu z pogoji nakupa), pri nas  moraš pa dodatno plačati omenjenima dvema. Marsikateri lastnik lokala bi kupil nekaj glasbe (tako kot to delajo v Nemčiji)  in to predvajal v lokalih in bi imel avtorstvo rešeno, samo kaj...mi smo spet  nekaj posebnega..javno predvajanje se  plača še dodatno SAZASu in IPFu.

Tudi sam sem bil na sodišču, izgubil tožbo. Naprej se  nisem pritoževal, ker sem enostavno spoznal, da sem premali, da bi se  lahko sploh "bodel" z njimi. Skratka vrgel sem "puško v koruzo", ker  je  postalo vse skupaj predrago zame in je  zmanjkalo denarja, tako za pravne svetovalce, kot  advokate. Enostavno moramo pač plavati v tem, kar  je trenutno v veljavi, ali pa odpisati kakršnokoli uporabo glasbe.

Zaradi tega sem postavil vprašanje, ali je peticija že obrodila kak uspeh in ali se  je  že  odzvala kaka institucija, ki bi bila pripravljena tudi pričeti postopke za spremembo zakonodaje.

Želim ti čim več uspeha.