REŠIMO SLOVENSKI GOZD!


Gost

/ #1

2013-10-23 08:34

Izdajamo prevoznice, tratimo svoj čas in denar ZGS, čeprav nihče dobro ne razume, kako naj bi prevoznice izboljševale karkoli. Kdo v Sloveniji razume, kaj in zlasti kako naj bi prevoznice uredile? Nadzor nad poreklom lesa s prevoznicami namreč ni mogoč.
Napišemo in izdamo jih lahko skoraj poljubno število!? Smrekovi hlodi na tovornjaku so si med seboj zelo podbni, lahko so od koderkoli - in tudi so. Pri prevozu prevozniki uporabljajo iste prevoznice za več prevozov ;)..., v Avstriji nihče ne zahteva prevoznic...

Obstoječ sistem nadzora (pred prevoznicami) vsaj pri nas dobro deluje. V Zgornji Savinjski dolini gozdarji izberemo veliko večino lesa za posek - osebno na terenu, tisti redki lastniki, ki kdaj posekajo kaj sami, se slej ko prej srečajo z učinkovito gozdarsko inšpektorico. Tudi njihov posekan les gozdarji namreč evidentiramo, ko popišemo panje na terenu.
Vsaj pri nas sistem odlično deluje - sodelovanje z lastniki je dobro in prevoznice so le dadatno delo in poraba denarja.

Bi pa potrebovali tisti denar, ki se troši za pošto in za papir za gorivo, saj se po terenu vozimo s svojimi avtomobili na svoje stroške. In tistega dejanskega terenskega nadzora, ki edini šteje, je zato malo manj...

Si res želimo anarhijo v gozdovih oz. znižanje visokega standarda gospodarjenja z gozdovi v Sloveniji? Ne bi raje svojih nadstandardnih gozdov tržili skozi turizem, izobraževanje tujih gozdarskih strokovnjakov in prodajali bio les po višjih cenah? So res GG-ji tako močni, da se mora zato rušiti zelo dober sistem, ki ustreza celo večini lastnikov gozdov? Imamo od 1993 premoderen Zakon o gozdovih za našo slovensko mentaliteto?