POBUDA CIVILNE INICIATIVE DOKUP DOBE ZA SPREMEMBO POKOJNINSKE ZAKONODAJE, da nam država oz. ZPIZ prizna pravice, t.j. upoštevanje dokupljene dobe (študija ali/in služenje vojaškega roka do 31.12.2012)

Komentarji

#2

ker sem vplačal študij in vojaščino, to je 5,5 let, po veljavnem zakonu!!!! in so mi to vpisali v delavsko knjižico!!! Sedaj pa ZPIZ tega ne prizna !? Pravna država? - še mafija ravna bolj pošteno s svojimi državljani....ZPIZ bomo tožili.

(LJUBLJANA, 2019-01-15)

#3

DOKUPILA SEM SI ČAS PRIJAVE NA ZAVODU ZA ZAPOSLOVANJE.

(RADLJE OB DRAVI, 2019-01-15)

#4

To peticijo podpisujem, ker je nov zakon ZPIZ-2 totalno neupravičeno posegel po pravicah iz časov, ko si si študentska leta kupil po takratnem veljavnem zakonu in nas je nov zakon totalno nelogično krivično doživljensko prikrajšal z uvedenimu krivičnimi malusi! In še to, študentska in vojaška leta si si kupil po izračunu vsote ZPIZ-a, ki je bila izjemni visoka... kot si imel takrat prispevke iz tvoje plače in ne 70€ na mesec kot so si plačevali delovno dobo nezapisleni in danes ti nimajo nobenih malusov! Res, kot da si vplačal LOTO listek!? Večje nelogičnosti še predlagatelj in DZ niso mogli sprejet! Poleg tega, tega zakona ZPIZ-2 ni pred glasovanjem niti eden poslanec niti enega člena prebral kaj sprejemajo leta 2012! Sprejele pa so ga 100% vse politične opcije!!!

(Maribor, 2019-01-15)

#6

Podpiram peticijo, saj smo za vsa dokupljena leta pošteno plačali vse dajatve. Sedaj, ko pa bi lahko uveljavili ta dokup, pa se država obnaša zelo krivično in nas obravnava neenakopravno.

(Medvode, 2019-01-15)

#7

preprosto zato,ker se je to štelo ob vplacilu v delovno dobo- nato pa so to “ za nazaj” spreminjali- ni skladno z nekaterimi razsodbami ustavnega sodišča in vodi do neenakosti pred zakoni- enim da, drugim ne!!

(Kotlje, 2019-01-15)

#9

Peticijo podpisujem,ker sem sam prizadet skozi to NEPRAVIČNO zakonodajo.Prispevke in davke sem plačeval 40 let(s poštenim dokupom vojaščine in študija),sedaj pa imam MALUS 16 % pri pokojnini.

(Dravograd, 2019-01-15)

#10

Upoštevajoč ustavno načelo enakosti, bi moral zakonodajalec bistveno enake položaje urediti z zakonom enako, zato bi moral tudi dokup dobe do 31.12.2012 z zakonom urediti enako, kot je to storil za vplačila v prostovoljno pokojninsko zavarovanje do 31.12.2012. Enako zakonsko obravnavo obeh navedenih skupin podpira tudi Varuhinja človekovih pravic, kot tudi gen. dir. ZPIZ-a, g. Papež.

(Ljubljana, 2019-01-15)

#12

Peticijo podpisujem, ker sem tudi sama placala dokup studija in sem mnenja, da je neupostevanje tega vplacila pri izpolnjevanju pogojev za redno starostno upokojitev, navadna kraja in ceneno, nekredibilno zanikanje postenega ravnanja in eticne kredibilnosti in to drzavnih organov, kot poslancev drzavnega zbora, ki bi morali biti vzgled spostovanja najosnovnejsih vrednot. To ni prosnja za kakrsnekoli socialne pravice, ki jih imajo omenjeni polna usta, temvec izpolnitev pogodbe med drzavljani, ki so izvrsili placilo in drugo stranjo, ki sedaj tako nonšalantno naknadno odreka pridobljene pravice sodrzavljanov.

(Velenje, 2019-01-15)

#14

Peticijo podpisujem saj so VSI polni obljub podpore in skrbi za upokojence, pa žal smo kljub pošteno polno plačani dokupljeni dobi nagrajeni z malusom !!

(Ljubljana, 2019-01-15)

#16

Peticijo podpisujem, ker sem državi dokupljeno dobo študija pošteno plačala; država pa je pravice v zvezi z dokupom odvzela in to retroaktivno.

(Ljubljana, 2019-01-15)

#20

Peticijo podpisujem ker je nelogično in nepravično spreminjati stvari za nazaj, v urejeni pravni državi. Sem bila prepričana, da so taki časi mimo, ob upokojitvi pa je spoznanje, da lahko država stvari spremeni za nazaj, več kot, žalostno.

(Ljubljana, 2019-01-16)

#22

protestiram proti vsakršnim zlorabam. Še najbolj pa, ko jih izvajajo voljeni predstavniki ljudstva v imenu ljudstva za krajo državljanov. Višek cinizma, precej daleč od t.i. medgeneracijske solidarnosti

(ŠKOFJA LOKA, 2019-01-16)

#25

Zaradi neupoštevanja dokupljene pokojninske dobe z uveljavitvijo ZPIZ-2 se tisti, ki smo dokupili pokojninsko dobo do 31.12.2012, sedaj ne moremo upokojiti takrat, kot smo načrtovali ob dokupu dobe študija in/ali služenja vojaškega roka, ali pa se lahko upokojimo samo predčasno, vendar ob bistveno zmanjšani višini pokojnine. Vsak mesec do manjkajoče starosti (do dopolnitve 65 let) pomeni namreč zmanjšanje za 0,3 odstotka oziroma največ za 18 odstotkov.

(Ljubljana, 2019-01-16)

#29

Peticijo podpisujem, ker je bila pokojninska doba zakonito dokupljena. Država ne more in ne sme goljufati lastnih državljanov. Pika.

(3314, 2019-01-17)

#31

Podpiram peticijo in upam, da bo zmagal zdrav razum in izenačil nas, ki se upokojujemo v tem obdobju z večino tistih, ki so se upokojili po ZPIZ1. Upam, da bo zdrava pamet zmagala in ne bo retoraktivnega spreminjanja zakonodaje.

(Krtina 55, 2019-01-17)

#33

Peticijo podpisujem ker želim polno priznanje dokupljenih (študijskih) let. Za dokupljena leta sem morala plačati veliko dohodnine, obljubljeno je bilo drugače, kot je bilo potem spremenjeno za nazaj.

(Ljubljana, 2019-01-18)

#34

Dokupil sem dobo študija in služenja vojaškega roka. Želim prispevati k temu, da se nam prizna pravice, ki nam jih je država odvzela naknadno.

(Nova Gorica, 2019-01-18)

#36

Je ta izračun krivičen

(Ljubljana, 2019-01-18)

#37

Neupoštevanje nečesa, kar je nekdo plačal, je KRAJA!

(Maribor, 2019-01-19)

#39

Zakon ni pravičen

(Šmartno ob Paki , 2019-01-19)

#40

Ker je to kar se dogaja sramota in kraja!!

(Velenje, 2019-01-19)

#41

Peticijo podpisujem, ker je napako zakonodajalca potrebno popraviti. Popraviti je potrebno krivice, ki so nastale zaradi tega.

(CELJE, 2019-01-19)

#45

Pravičen izračun pokojnine, ne ukraden!

(Topolšica, 2019-01-20)

#48

Dokupila sem si študijska leta pred 31.12.2012

(Ljubljana , 2019-01-21)

#49

Petricijo podpisujem, ker nam je bila naknadno odvzeta pravica upoštevanja dokupa študijskih let kot pokojninske dobe.

(MENGEŠ, 2019-01-21)

#51

Peticijo podpisujem, ker želim za dokupljeno pokojninsko dobo obravnavo po zakonodaji, pod katero je bil dokup opravljen.

(Ljubljana, 2019-01-22)

#55

Strinjam se z vsemi navedenimi razlogi. Država s tako ureditvijo postavlja nekatere državljane v diskriminatoren položaj. Upokojujem se v letošnjem letu, stara 60 let, odkupila sem 4,5 let in, če bi mi, enako kot mnogim, ki so že upokojeni, priznavali odkupljena leta v redno delovno dobo, bi se lahko mirno upokojila brez malusa z dobrih 41 let delovne dobe.

(Lendava, 2019-01-22)

#56

Se strinjam s peticijo. Nakup je bil skladen s tedaj veljavno zakonodajo in ni bil poceni. Vojaški rok sem služil "prostovoljno" in brezplačno v skupni državi, vendar se to ne šteje v pokojninsko dobo, po tej retroaktivni spremembi pa niti z veljavnim dokupom.

(Lendava, 2019-01-22)

#58

Mi je onemogočena redna upokojitev brez odbitkov kljub vsem plačanim pristojbinam za dokup delovne dobe

(Ljubljana, 2019-01-22)

#59

podpiram peticijo, drzava je podpirala dokup pokojninske dobe, zato dobila kar nekaj denarja, zdaj je vsaj moralno obvezno s strani te iste drzave, da vsem tistim, ki so vplacavali zdaj nekaj tega denarja vrne.

(menges, 2019-01-22)

#60

Peticijo podpisujem ker sem plačala dokup dobe za nego in varstvo otroka po 253 čl. Zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju ( U.list RS št. 106/99, 72/00, 124/00,109/01,za čas od 25. 08/102 in 135/03 za dobo od 25. 5. 1981 do 9. 3. 1983. in se mi ne prizna kot normalna zavarovalna doba.

(Komenda, 2019-01-22)

#61

se mi zdi nepošteno, da bodo vplačana študijska leta pri upokojitvi obračuna pod drugačnimi, manj ugodnimi pogoji, kot so bila pri tistih, ki so se upokojili po ZPIZ1, čeprav smo jih vplačali istočasno in pod enakimi pogoji

(Slovenj Gradec, 2019-01-22)

#67

Peticijo podpisujem, ker naknadna obravnava dokupa pokojninske dobe, veljavne po predpisih o pokojninskem in invalidskem zavarovanju do 31.12.2012, ni pravična in enakopravna za vse, ki smo se do 31.12.2012 odločili za dokup dobe študija.

(Ljubljana, 2019-01-22)

#68

Podpisujem peticijo, ker se mi zdi nedopustno, da si je država prisvojila pošteno prislužena in plačana sredstva. Upravičeno pričakujem, da se mi bo dokupljena doba upoštevala pod enakimi pogoji, kot so bili določeni z zakonom v času dokupa let.

(Škofja Loka, 2019-01-22)

#72

Peticijo podpisujem, ker sem zgrožen nad krivičnim in nezakonitem ravnanju države!

(Ljubljana, 2019-01-23)

#74

Peticijo podpiram in upam, da bo imela nova vlada več posluha in razuma za upokojence, ki smo sredstva v boljši jutri vlagali že pred mnogo leti.

(ljubljana, 2019-01-23)

#88

Želim, da se diskriminatorno naknadno spremenjeni pogoji za upokojevanje spremenijo v skladu s pogoji, ki so bili veljavni ob dokupu pokojninske dobe.

(Ljubljana, 2019-01-23)

#102

Menim, da je sedanja zakonodaja nepravična za vse, ki so dokupili leta.

(Ig, 2019-01-24)

#109

priznavanje odkupljene delovne dobe v pokojninsko dobo

(Lendava, 2019-01-24)

#127

Ker je tako prav!

(Tublje pri komnu, 2019-01-25)

#133

Ker je bil retroaktivno rabljen zakon NEZAKONIT!

(Maribor, 2019-01-26)

#134

ker imam doplačano študijsko dobo

(Bohinjska bela, 2019-01-27)

#140

Se mi zdi,da je drzava dobesedno okradla svoje drzavljane, ki so nekateri tudi s krediti (to so bili zneski tudi vec kot 10000 nemskih mark) posteno dokupili pokojninko dobo. Upam, da boste upeli. Lp

(Brezovica, 2019-01-29)

#146

ker sodim med tiste, ki so bili s tovrstno diskriminacijo države prizadeti

(Slovenj Gradec, 2019-02-01)

#149

Peticijo podpisujem, ker želim, da se odpravi krivica, ki jo prinaša ZPIZ-2 glede dokupa študijskih let.

(Valburga 62, 2019-02-03)

#157

Peticijo podpisujem ker smo pokojninsko dobo zakonito dokupili in zanjo plačali prispevke po veljavnih zakonskih določbah. Z uveljavitvijo ZPIZ-2 se dokup ne upošteva več kot pokojninska doba brez dokupa, uporablja se za nazaj (retroaktivno).

(Ljubljana, 2019-02-11)

#166

Podpiram peticijo, ker je pravična.

(Medvode, 2019-03-07)

#168

Podpiram peticijo in predlagam, da se razširi tudi na nas matere, ki smo dokupile leta za nego otroka do treh let starosti. Prispevke smo plačale po 213,00€/mesec! Pa naj nam vrnejo denar!

(5271 VIPAVA, 2019-03-14)

#173

Peticijo podpisujem, ker sem dokupil leta študija in vojsko, vendar se sedaj ne morem upokojiti oziroma z velikim odbitkom. V času odkupa to je l.1993 do 1996 je po ZPIZ-92 bila to normalna ali delovna doba.

(Žiganja vas, 2019-03-14)

#174

Sem z strani te države bil okraden za cca 76.000 EUR v dobi 15 let.

Pravna država mora spoštovati sprejete zakone.

Ustavno sodišče je v RS le farsa, saj odloča ne v skladu z ustavo RS temveč glede na trenutne potrebe vladajoče politične klike.

(Kočevje, 2019-03-15)

#180

Zadnji cas da se nam to prizna.

(Skofljica, 2019-03-16)

#181

Oškodovanka.

(Ptuj, 2019-03-16)

#184

Sem sam vplačal prispevke in želim,da se neenako obravnavanje ustavi. Sistem sloni na plačilu prispevkov, saj ni socialni transfer.

(Vojnik, 2019-03-16)

#185

Zaradi odprave krivic

(Sevnica , 2019-03-17)

#186

sem oškodovan večstransko vsaj za 350 € mesečno TRAJNO, samo zaradi nepoštenega posega v pravice upokojevanja ZA NAZAJ.
(namesto 720 € po ZPIZ-1 nudijo 365,40 € pod pogojem, da do leta 2023 plačujem prispevke!)

(Krkavče, Šmarje pri Kopru, 2019-03-18)

#187

Peticijo podpisujem kot oškodovanec.
Leta 1992 sem si namreč dokupil leta študija in služenje vojaškega roka, ki ji pa zdaj tik pred upokojitvijo ne morem uveljavljati.

(Ljubljana, 2019-03-18)

#188

Peticijo podpisujem, ker je žena kupila leta za nego otroka do treh let po ZPIZ-1, sedaj pa ji manjkajo leta za starostno upokojitev, nudi se ji možnost predčasne s trajnimi malusi. Je to normalno, sama si je kupila leta za nego po zelo visoki ceni, vsi ki so se prostovoljno vključili v zavarovanje po samo 65,00€ /mesec, pa imajo priznano pokojninsko dobo brez dokupa. Sedaj imajo vse mamice možnost, da jim država plačuje nadomestilo za nego otroka do treh let, oz. za dva do šest let! To je velika diskriminacija za vse matere letnika 1950-1960, te mame so najbolj nastradale pri ZPIZ-2. Podaljšali so jim upokojitveno starost za dobrih 6 let in razveljavili za nazaj pridobljene pravice, sedaj pa gen. dir. ZPIZ-a, g. Papež vehementno razlaga, da se štejejo skoraj vse kot prej!? Da le tistim, ki imajo zadaj močne sindikate, a za vse ostale, še posebej matere se nihče ne potegne! A prav ti otroci bodo vplačevali v pokojninski sklad za njihove pokojnine! Prav "oddahnili" so se, ko so lani sprejeli popravek za vse, ki so se prostovoljno vključili kot občani , kot da se ostali niso prostovoljno odločili za nakup in visoko plačilo prispevkov, tudi trikrat višje kot ostali!?

(Vipava, 2019-03-18)

#189

Dokupil sem 2,5 let dobe v vrednosti 17.500 eur. Bela knjiga O UPOKOJEVANJU navaja, da šteje vsaka doba za katero so bili vplačani prispevki, NAČELO VPLAČANIH PRISPEVKOV, TO BI MORAL NOV ZPIZ UVELJAVITI.

(nova gorica, 2019-03-18)

#190

ker sem si tudi sama plačevala prispevke in pokojninsko dobo - 10 let in niso upoštevani v dobi pri preračunu za upokojevanje

(krško, 2019-03-18)

#192

Ker sem vplačal dobo služenja vojaškega roka.

(Celje, 2019-03-18)

#196

Imela sem srečo in sem stari zakon "ulovila" za pet dni. Moj mož pa ne. Zadeva je skregana z vsako pravno logiko in pravili.

(Ljubljana, 2019-03-18)

#198

Sem kupil čas študija in vojske

(Ljubljana, 2019-03-19)